ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
щодо платного надання послуг з
вивчення бухгалтерського обліку
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною офертою та публічним договором. Згідно із положеннями ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх користувачів (Замовників). Підписання заяви-зобов’язання зазначеної нижче у відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, є акцептом даної оферти, що прирівнюється до укладення договору на умовах викладених нижче по тексту.
Дана публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, що бажають скористатися послугою і мають можливість одержання послуги.
Фізична особа - підприємець Юрченко Наталя Анатоліївна, яка діє на підставі Виписки (далі – Виконавець) з однієї сторони, керуючись чинним законодавством України пропонує (публічна оферта) фізичній особі та/або юридичній особі (далі – Замовнику), в подальшому разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, укласти публічний договір про надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах:
1. Терміни та визначення.
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним публічний договір про надання послуг зазначених в даному договорі на умовах, що викладені у даному Договорі.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.
1.3. Виконавець – Фізична особа - підприємець Юрченко Наталя Анатоліївна.
1.4. Замовник – фізична та/або юридична особа, яка підписала заяву-зобов’язання та який Виконавець надає послуги у відповідності до умов даного Договору.
1.5. Послуга – забезпеченню проведенню репетиторських занять з засвоєння англійської мови з особою в інтересах якої укладається даний договір.
1.6. Особа в інтересах якої укладається даний договір - фізична особа, яка не досягла 18 років та зазначена у заяві Замовника про зарахування на курс та який Виконавець надає послуги у відповідності до умов даного Договору. Також в тексті оферти може зазначатись як Учень.
1.7. Період навчання - період в який проводяться надаються послуги зазначені в п. 2.1. Договору. Періоди навчання визначаються в заявах про зарахування.
1.8. Місце надання послуг (проведення навчання) – місце за яким надаються послуги. В залежності від місця проживання Замовника, послуги можуть надаватись за наступними адресами: м. Вінниця. вул. Родіона Скалецького, 15А, офіс 8; Конкретне місце надання послуг зазначається в заяві про зарахування.
2. Предмет договору
2.1. Виконавець надає Замовникам, а Замовники зобов’язується приймати та своєчасно оплачувати на умовах цього Договору одну з наступних послуг:
2.1.1. проведенню репетиторських занять з засвоєння бухгалтерських знань (надалі – Послуги) з особою в інтересах якої укладається даний договір;
2.1.2. вивченню англійської мови, котрі включають в себе: навчання по матеріалах курсу “Діамантова Бухгалтерія”. Курс “ПДВ” складається із 8 рівнів навчання (надалі — Послуги). Кількість годин занять на кожному рівні навчання визначається матеріалами курсу “Діамантова Бухгалтерія” (1 рівень - 42 астрономічні години).
Конкретний вид послуги зазначається в заяві про зарахування.
3. Порядок надання послуг.
3.1. Послуги зазначені в п. 2.1.1 надаються наступним чином:
3.1.1. Заняття проводяться 3 рази на тиждень. Тривалість одного основного заняття складає 85 хвилин, з яких 10 хвилин виділяється на перерву. Заняття починаються і завершуються згідно з затвердженим Виконавцем розкладом.
3.1.2. Послуги надаються згідно зазначеного розкладу протягом періоду навчання, за винятком святкових і не робочих днів до яких відносяться: 1 січня - Новий рік, 7 січня - Різдво Христове, 8 березня - Міжнародний жіночий день, 1 і 2 травня - День міжнародної солідарності трудящих, 9 травня - День Перемоги, 28 червня - День Конституції України, 24 серпня - День незалежності України, Пасха (Великдень), Трійця, 14 жовтня - День Захисника України.
Зазначені святкові і не робочі дні не відпрацьовують в окремому порядку і не змінюють щомісячний розмір оплати.
3.1.3. Період навчання має зимові канікули за графіком, що затверджує міністерство освіти України для ЗОШ міста. Канікул навесні та восени немає.
3.2. Послуги зазначені в п. 2.1.2. надаються наступним чином:
3.2.1. Заняття проводяться 2 рази на тиждень. Тривалість одного основного заняття складає 120 хвилин, з яких 10 хвилин виділяється на перерву. Заняття починаються і завершуються згідно з затвердженим Виконавцем розкладом.
3.2.2. Розклад занять обумовлюється в заяві про зарахування.
4. Права та обов’язки сторін.
4.1. Права та обов'язки Замовника у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1.
4.1.1. Замовник має право:
а) в повному обсязі згідно п. 2.1.1. Договору отримувати від Виконавця послуги.
б) змінювати час та/або дні занять учня з попереднім узгодженням з Виконавцем. Такі зміни можуть бути прийняті у випадку можливості у Виконавця забезпечити надання послуг з урахуванням таких змін.
в) отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік послуг, які надаються.
г) відпрацювання учнем пропущених ним з поважних причин занять: Під поважними причинами сторони домовились розуміти наступні події
- хвороба учня (підтверджується відповідної довідкою медичної установи),
- смерть близьких чи родичів Замовника,
- участь учня, в олімпіаді чи інших змаганнях (якщо день і час участі в заході збігаються з розкладом занять у Виконавця).
Інші причини пропусків не є поважними і відробляються Замовником с з учнем або учнем самостійно.
Учень може відпрацювати пропущені заняття з Виконавцем в додатковий час. Відпрацювання пропущених занять відбувається у співвідношенні: 1 заняття = 30 хвилин відробітку.
У випадку відмови Замовника від запропонованих Виконавцем варіантів розкладу відробітків учнем, або нез’явлення учня на відробітки згідно узгодженого з Замовником розкладу, заняття вважаються такими, що були відпрацьовані і не підлягають перерахунку.
4.1.2. Замовник зобов'язаний:
а) сплачувати за послуги до початку занять в повному обсязі.
б) забезпечити явку учня на всі зайняття вчасно (тобто у відповідності з затвердженим розкладом).
в) забезпечити виконання учнем під час навчання завдань та практичних вправ, запропонованих Виконавцем, а також забезпечити дотримання учнем правил надання послуг Виконавцем. Замовник своїм підписом підтверджує, що він ознайомлений зі змістом і умовами, які містяться в правилах, розуміє їх та зобов'язується їх виконувати та донести до учня.
г) попереджати Виконавця (вчителя), якщо учень не може з`явитися на урок(и), до початку відповідного уроку. Відповідальними про повідомлення Виконавця є Замовник (або уповноважені ними особи, що досягли повноліття і несуть відповідальність за учня). У випадку неповідомлення Виконавця про відсутність учня на уроці пропуск вважається таким, що стався без поважної причини і не є обов`язковим до відпрацювання. У випадку пропуску занять учнем з поважної причини (підпункт Г, п. 4.1.1 даного Договору) такі заняття мають бути відпрацьовані протягом наступних 5 робочих днів згідно розкладу відпрацювання, який може запропонувати Виконавець і який влаштовує Замовника. У випадку відмови Замовника від всіх можливих варіантів розкладу відпрацювання учнем, або нез’явлення учня на відпрацювання згідно узгодженого розкладу, заняття вважаються такими, що були відпрацьовані і не підлягають перерахунку. Заняття, що не підлягають відпрацюванню із Виконавцем, повинні бути відпрацьовані Замовником с учнем самостійно (відповідно до наданих Виконавцем завдань на відпрацювання) і не є підставою для проведення перерахунку вартості за послуги.
д) в разі нанесення пошкодження майна та/або обладнання Замовника компенсувати його вартість.
е) з метою захисту здоров’я інших учнів та Виконавця не відвідувати зайняття під час хвороби учня вірусними та\або інфекційними захворюваннями.
є) контролювати явку учня на зайняття та забезпечити відпрацювання учнем всіх зайнять на яких учень був відсутній.
4.2.Права та обов'язки Замовника у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.2.
4.2.1. Замовник має право.
а) Отримувати консультації у Виконавця з питань навчання.
б) Вносити пропозиції по покращенню роботи Виконавця.
в) Вимагати від виконавця належного виконання зобов'язань.
г) У випадку розформування групи замовника, склад якої зменшився до 4 чоловік, Замовник має право обрати один з запропонованих Виконавцем варіантів по зміні групи і розкладу навчання без зміни вартості навчання, або розірвати договір та повернути попередньо сплачені кошти за ненаданні послуги (якщо відбулася попередня оплата наступного рівня).
4.2.2. Замовник зобов’язаний.
а) Вчасно (тобто у відповідності з розкладом) відвідувати всі заняття.
б) Сплатити за послуги Виконавця у встановлений строк, зазначений в п. 5 Договору.
в) Виконувати під час навчання завдання та практичні вправи, запропоновані Виконавцем, а також дотримуватися правил поведінки під час навчання.
г) Попереджати Виконавця, якщо Замовник не може з`явитися на урок(и).
д) У разі пропущення 4х занять за рівень, обрати одну із пропозицій Виконавця:
1) перейти в іншу групу на навчання, починаючи з того матеріалу, на якому зупинились в діючій групі без додаткової оплати;
2) відпрацювати пропущені заняття за додаткову оплату, відповідно до прайсу Виконавця;
3) Розірвати договір та повернути попередньо сплачені кошти за ненаданні послуги, якщо Замовник не може продовжувати навчання.е) Дотримуватися чистоти і порядку в приміщеннях Виконавця. У разі нанесення шкоди обладнанню компенсувати його вартість.
4.3. Права та обов'язки Виконавця у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1
4.3.1. Виконавець має право:
а) Відмовити в наданні послуг за договором у разі заборгованості Замовника перед Виконавцем за надані послуги. Допуск учня до занять відновлюється після погашення Замовником заборгованості перед Виконавцем в повному обсязі, якщо інше не передбачене додатками до договору.
б) Припинити надання послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання послуг здійснюється після повного усунення порушень умов Договору.
в) У будь-який момент відмовити Замовнику у надані послуг визначених у п. 2.1.1 цього Договору, якщо його поведінка під час занять заважає викладачу належно виконувати свої обов'язки, а слухачам ефективно сприймати інформацію. В даному випадку грошові кошти, які були оплачені Замовником за поточний навчальний місяць не повертаються.
г) У разі несплати Замовником послуг відповідно до умов даного договору протягом 14 (чотирнадцяти) днів після початку будь-якого навчального місяця розірвати Договір.
д) Змінювати час або дні занять з попереднім оповіщенням Замовника про такі зміни.
е) Відсторонити від конкретного зайняття учня у випадку наявних симптомів захворювання учня вірусними та\або інфекційними захворюваннями до моменту одужання.
4.3.2. Виконавець зобов'язаний:
а) Провести тестування учня перед початком надання Послуг. На підставі проведеного тестування повідомити Замовнику рівень володіння англійською мовою учнем та після підписання договору надати Замовнику розклад занять та інше, що необхідне для отримання послуг відповідно до п. 2.1.1
б) Своєчасно, згідно з розкладом та програмою, проводити заняття з учнем.
4.4. Права та обов'язки Виконавця у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.2.
4.4.1. Виконавець має право:
а) Вносити зміни в розклад занять після погодження з Замовником.
б) Вимагати від замовника виконання домашніх завдань і практичних вправ у відповідності з вимогами відповідного рівня, що проходиться, а також дотримання правил поведінки під час навчання (”Правила студента”).
г) Не допустити Замовника до наступного рівня навчання за умови відсутності оплати, або неповної оплати рівня, якщо інше не обумовлено окремими додатками до договору.
д) Розформувати групу, в якій навчається замовник, якщо по закінченню рівня кількість студентів в групі зменшилась до 4 чоловік. При цьому Виконавець повинен надати на вибір Замовнику варіанти по зміні групи відповідно до його навчального рівня або повернути попередньо сплачені кошти за ненадані послуги (якщо відбулася попередня оплата наступного рівня).
4.4.2. Виконавець зобов’язаний:
а) Забезпечити якісне та усестороннє навчання у відповідності з матеріалами курсу відповідно до рівня, що проходиться.
б) Забезпечити навчання згідно узгодженого розкладу, що вказаний в заяві Замовника на зарахування його на курс.
в) Забезпечити замовника на час проведення занять необхідними матеріалами, посібниками, обладнанням для проведення занять.
д). Домовитися з Замовником про перездачу екзамену до початку старту наступного рівня за умови самостійної підготовки Замовника до перездачі.
е) Відпрацювати з Замовником до закінчення поточного рівня і здачі екзамену пропущені з поважних причин заняття, а саме в разі хвороби Замовника, смерті близьких чи родичів, в разі робочого відрядження, про яке Замовник попередив Виконавця заздалегідь.
У відпрацюванні пропущених з інших причин занять Виконавець має право відмовити Замовнику, але при цьому Виконавець має забезпечити Замовника матеріалами для самостійного відпрацювання.
5. Вартість навчання та порядок оплати
5.1. Вартість навчання та порядок оплати у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1.
5.1.1 Вартість послуг за конкретний період навчання зазначаються у відповідній заяві про зарахування на курс.
5.1.2. Виконавець має право змінювати вартість послуги, але не частіше одного разу на рік, та не більш ніж на 15% від вартості, яка вказана в заяві Замовника. В разі зміни ціни на курс буде підписана додаткова заява про зарахування учня на курс.
5.1.3. Плата за послуги здійснюється щомісячно до 1 числа поточного місяця, в повному обсязі за весь місяць. Замовник має право сплатити вартість послуг на кілька місяців наперед.
5.1.4. У разі несплати Замовником за послуги протягом 14 (чотирнадцяти) днів після початку місяця Договір розривається автоматично без будь якого повідомлення Замовника.
5.1.5. Середньомісячна кількість занять складає 12 уроків. Перерахунок суми оплати за навчальний місяць у випадках, передбачених даним договором, проводиться шляхом ділення повної вартості послуг (п.5.1.) без врахування діючих знижок на середньомісячну кількість занять і множення на фактичну кількість занять.
5.1.6. Замовник розуміє та погоджується з тим, що заняття, пропущенні учнем без поважних причин, додатково не відпрацьовуються і за такі заняття кошти Замовнику не повертаються (підпункт Г, пункту 4.1.1, підпункт Г, Д пункту 4.1.2).
5.1.8. Підручники, необхідні за навчальною програмою Виконавця, та різні додаткові платні послуги оплачуються Замовником окремо згідно з цін, встановлених Виконавцем.
5.1.9. Якщо розпочатий навчальний місяць був пройдений учнем від 1-го до 6-ти занять включно і далі Замовник бажає розірвати договір, Замовнику повертається 50% від договірної ціни з урахуванням наданих при оплаті знижок за навчальний місяць, а 50% утримуються Виконавцем. При проходженні учнем 7-ми і більше занять рівня утримується повна вартість рівня. Кошти, сплачені замовником за місяці наперед, що не були розпочаті, повертаються йому в повному обсязі.
5.1.10. Якщо учень пропустив 6 занять чи більше підряд, то Виконавець, на підставі письмової заяви Замовника проводить перерахунок вартості ненаданих послуг до 50 відсотків вартості послуг. Замовних зобов’язаний зазначити у заяві про проведення перерахунку наступну інформацію: дати відсутності учня, розклад зайнять учня, причину відсутності. До заяви додається копія довідки з медичної установи. Виконавець зобов’язаний провести перерахунок вартості послуг протягом 10 календарних днів з моменту отримання заяви. Після проведення перерахунку Виконавець повідомляє Замовнику точну суму повернення, яка автоматично зараховується в рахунок оплати на наступний місяць навчання.
5.1.11. Період навчання має зимові канікули за графіком, що затверджує міністерство освіти України для ЗОШ міста. Повернення коштів та зменшення оплати в зв’язку з зимовими канікулами не здійснюється. Пропущені в зв’язку з зимовими канікулами зайняття переносяться в повному обсязі на першу половину червня відповідного року. Канікул навесні та восени немає.
5.2. Вартість навчання та порядок оплати у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.2.
5.2.1 Вартість послуг за конкретний рівень навчання зазначаються у відповідній заяві про зарахування.
5.2.2 Якщо Замовник по закінченню певного рівня за власним бажанням тимчасово призупиняє навчання, то він повинен написати “Заяву-зобов`язання” до даного Договору з вказанням чітких строків повернення до навчання, що погоджені з Виконавцем, але не більше ніж на 2 календарних місяці з дати здачі Замовником екзамену. Якщо Замовник відмовляється оформити “Заяву-зобов`язання” або порушує прописані в “Заяві-зобов`язанні” строки і не приступає до навчання вчасно, Договір розривається.
Для відновлення навчання Замовник повинен укласти з Виконавцем новий договір за ціною і на умовах, що будуть діяти на момент укладання нового договору та пройти вступний тест .
5.2.3. Якщо розпочатий рівень був пройдений Замовником від 1-го до 8-ми занять включно і далі Замовник бажає розірвати договір, йому повертається 50% від договірної ціни з урахуванням наданих при оплаті знижок за розпочатий рівень, а 50% утримуються Виконавцем. При проходженні 9-ти і більше занять рівня утримується повна вартість рівня.
Якщо Замовник проходив рівень повторно відповідно до п.п.2.2.4. за пільговою вартістю, то при припиненні навчання на будь-якому занятті рівня сплачені за цей рівень кошти не перераховуються і утримуються на користь Виконавця в повному обсязі.
5.2.4. Кошти, сплачені замовником за рівні, що не були розпочаті, повертаються йому в повному обсязі.
5.2.5. Зарахування Замовника на навчання відбувається по факту внесення ним оплати, Якщо Замовнику згідно договору визначено групу, але він не сплатив за навчання до дня першого заняття і порушив п. 5.3. і 5.4. Договору, тоді Замовник не допускається до занять. Після внесення повної вартості курсу Замовник допускається до занять без відробіток пропущених через несплату занять, але Виконавець надає Замовнику матеріали для самостійного опрацювання.
5.2.6. Оплата здійснюється в повному обсязі до проведення першого заняття на відповідному рівні навчання.
5.3. Оплата здійснюється в гривнях по безготівковому розрахунку, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
5.4. У випадку безготівкової оплати вартості послуг, датою оплати вартості послуг вважається дата фактичного зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
6. Відповідальність сторін
6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
6.2. У випадку несвоєчасної оплати Замовник сплачує на користь Виконавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла під час прострочення.6.3. Замовник несе повну відповідальність за повне або часткове пошкодження майна Виконавця.
7. Порядок зміни і розірвання Договору
7.1. Підставою для розірвання договору являється:
а) взаємна згода Сторін;
б) дострокове розірвання Договору за ініціативою Замовника або Виконавця.
7.2. Виконавець має право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку і відрахувати учня при невиконанні або при порушенні зобов'язань по Договору Замовником;
7.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку:
а) невиконання Виконавцем прийнятих на себе зобов'язань;
б) за власним бажанням.
7.4. У випадку дострокового розірвання договору всі суми грошових коштів, раніше сплачених Замовником Виконавцю і на які були надані Послуги Замовнику не повертаються. Сплачені Замовником кошти можуть бути повернуті Замовнику в повному обсязі тільки при розірванні Договору до початку надання Послуг.
8. Порядок вирішення спорів
8.1. Спори і розбіжності, котрі можуть виникнути при виконанні Договору, будуть по можливості вирішуватися шляхом переговорів між Сторонами. Якщо сторони не можуть досягти згоди шляхом переговорів, то спірне питання передається на розгляд до суду.
9. Термін дії Договору
Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до завершення періодів навчання зазначених у заявах про зарахування.
10. Заключні положення
10.1. Права і обов'язки учасників навчального процесу регулюються правилами поведінки під час навчання (Правила студента). Правила студента знаходяться в додатку №1 до Договору.
10.2. Всі відносини Замовника і Виконавця регулюються даним Договором і діючим цивільним Законодавством.
10.3. Виконавець є платником єдиного податку.
10.4. Сторони надають один одному згоду, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року №2297-VI, на обробку своїх персональних даних з метою реалізації господарських та цивільних стосунків, які регулюються господарським та цивільним законодавством України.
10.6. Під час підписання заяви про зарахування Замовник передає Виконавцю копії наступних документів, завірених власним підписом: 1) паспорт 2) облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків
10.7. При зміні банківських реквізитів, юридичної або фактичної адреси кожної зі Сторін, сторона, у якої відбулися відповідні зміни, зобов'язана письмово повідомити іншу сторону.
щодо платного надання послуг з
вивчення бухгалтерського обліку
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною офертою та публічним договором. Згідно із положеннями ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх користувачів (Замовників). Підписання заяви-зобов’язання зазначеної нижче у відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, є акцептом даної оферти, що прирівнюється до укладення договору на умовах викладених нижче по тексту.
Дана публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, що бажають скористатися послугою і мають можливість одержання послуги.
Фізична особа - підприємець Юрченко Наталя Анатоліївна, яка діє на підставі Виписки (далі – Виконавець) з однієї сторони, керуючись чинним законодавством України пропонує (публічна оферта) фізичній особі та/або юридичній особі (далі – Замовнику), в подальшому разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, укласти публічний договір про надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах:
1. Терміни та визначення.
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним публічний договір про надання послуг зазначених в даному договорі на умовах, що викладені у даному Договорі.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.
1.3. Виконавець – Фізична особа - підприємець Юрченко Наталя Анатоліївна.
1.4. Замовник – фізична та/або юридична особа, яка підписала заяву-зобов’язання та який Виконавець надає послуги у відповідності до умов даного Договору.
1.5. Послуга – забезпеченню проведенню репетиторських занять з засвоєння англійської мови з особою в інтересах якої укладається даний договір.
1.6. Особа в інтересах якої укладається даний договір - фізична особа, яка не досягла 18 років та зазначена у заяві Замовника про зарахування на курс та який Виконавець надає послуги у відповідності до умов даного Договору. Також в тексті оферти може зазначатись як Учень.
1.7. Період навчання - період в який проводяться надаються послуги зазначені в п. 2.1. Договору. Періоди навчання визначаються в заявах про зарахування.
1.8. Місце надання послуг (проведення навчання) – місце за яким надаються послуги. В залежності від місця проживання Замовника, послуги можуть надаватись за наступними адресами: м. Вінниця. вул. Родіона Скалецького, 15А, офіс 8; Конкретне місце надання послуг зазначається в заяві про зарахування.
2. Предмет договору
2.1. Виконавець надає Замовникам, а Замовники зобов’язується приймати та своєчасно оплачувати на умовах цього Договору одну з наступних послуг:
2.1.1. проведенню репетиторських занять з засвоєння бухгалтерських знань (надалі – Послуги) з особою в інтересах якої укладається даний договір;
2.1.2. вивченню англійської мови, котрі включають в себе: навчання по матеріалах курсу “Діамантова Бухгалтерія”. Курс “ПДВ” складається із 8 рівнів навчання (надалі — Послуги). Кількість годин занять на кожному рівні навчання визначається матеріалами курсу “Діамантова Бухгалтерія” (1 рівень - 42 астрономічні години).
Конкретний вид послуги зазначається в заяві про зарахування.
3. Порядок надання послуг.
3.1. Послуги зазначені в п. 2.1.1 надаються наступним чином:
3.1.1. Заняття проводяться 3 рази на тиждень. Тривалість одного основного заняття складає 85 хвилин, з яких 10 хвилин виділяється на перерву. Заняття починаються і завершуються згідно з затвердженим Виконавцем розкладом.
3.1.2. Послуги надаються згідно зазначеного розкладу протягом періоду навчання, за винятком святкових і не робочих днів до яких відносяться: 1 січня - Новий рік, 7 січня - Різдво Христове, 8 березня - Міжнародний жіночий день, 1 і 2 травня - День міжнародної солідарності трудящих, 9 травня - День Перемоги, 28 червня - День Конституції України, 24 серпня - День незалежності України, Пасха (Великдень), Трійця, 14 жовтня - День Захисника України.
Зазначені святкові і не робочі дні не відпрацьовують в окремому порядку і не змінюють щомісячний розмір оплати.
3.1.3. Період навчання має зимові канікули за графіком, що затверджує міністерство освіти України для ЗОШ міста. Канікул навесні та восени немає.
3.2. Послуги зазначені в п. 2.1.2. надаються наступним чином:
3.2.1. Заняття проводяться 2 рази на тиждень. Тривалість одного основного заняття складає 120 хвилин, з яких 10 хвилин виділяється на перерву. Заняття починаються і завершуються згідно з затвердженим Виконавцем розкладом.
3.2.2. Розклад занять обумовлюється в заяві про зарахування.
4. Права та обов’язки сторін.
4.1. Права та обов'язки Замовника у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1.
4.1.1. Замовник має право:
а) в повному обсязі згідно п. 2.1.1. Договору отримувати від Виконавця послуги.
б) змінювати час та/або дні занять учня з попереднім узгодженням з Виконавцем. Такі зміни можуть бути прийняті у випадку можливості у Виконавця забезпечити надання послуг з урахуванням таких змін.
в) отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік послуг, які надаються.
г) відпрацювання учнем пропущених ним з поважних причин занять: Під поважними причинами сторони домовились розуміти наступні події
- хвороба учня (підтверджується відповідної довідкою медичної установи),
- смерть близьких чи родичів Замовника,
- участь учня, в олімпіаді чи інших змаганнях (якщо день і час участі в заході збігаються з розкладом занять у Виконавця).
Інші причини пропусків не є поважними і відробляються Замовником с з учнем або учнем самостійно.
Учень може відпрацювати пропущені заняття з Виконавцем в додатковий час. Відпрацювання пропущених занять відбувається у співвідношенні: 1 заняття = 30 хвилин відробітку.
У випадку відмови Замовника від запропонованих Виконавцем варіантів розкладу відробітків учнем, або нез’явлення учня на відробітки згідно узгодженого з Замовником розкладу, заняття вважаються такими, що були відпрацьовані і не підлягають перерахунку.
4.1.2. Замовник зобов'язаний:
а) сплачувати за послуги до початку занять в повному обсязі.
б) забезпечити явку учня на всі зайняття вчасно (тобто у відповідності з затвердженим розкладом).
в) забезпечити виконання учнем під час навчання завдань та практичних вправ, запропонованих Виконавцем, а також забезпечити дотримання учнем правил надання послуг Виконавцем. Замовник своїм підписом підтверджує, що він ознайомлений зі змістом і умовами, які містяться в правилах, розуміє їх та зобов'язується їх виконувати та донести до учня.
г) попереджати Виконавця (вчителя), якщо учень не може з`явитися на урок(и), до початку відповідного уроку. Відповідальними про повідомлення Виконавця є Замовник (або уповноважені ними особи, що досягли повноліття і несуть відповідальність за учня). У випадку неповідомлення Виконавця про відсутність учня на уроці пропуск вважається таким, що стався без поважної причини і не є обов`язковим до відпрацювання. У випадку пропуску занять учнем з поважної причини (підпункт Г, п. 4.1.1 даного Договору) такі заняття мають бути відпрацьовані протягом наступних 5 робочих днів згідно розкладу відпрацювання, який може запропонувати Виконавець і який влаштовує Замовника. У випадку відмови Замовника від всіх можливих варіантів розкладу відпрацювання учнем, або нез’явлення учня на відпрацювання згідно узгодженого розкладу, заняття вважаються такими, що були відпрацьовані і не підлягають перерахунку. Заняття, що не підлягають відпрацюванню із Виконавцем, повинні бути відпрацьовані Замовником с учнем самостійно (відповідно до наданих Виконавцем завдань на відпрацювання) і не є підставою для проведення перерахунку вартості за послуги.
д) в разі нанесення пошкодження майна та/або обладнання Замовника компенсувати його вартість.
е) з метою захисту здоров’я інших учнів та Виконавця не відвідувати зайняття під час хвороби учня вірусними та\або інфекційними захворюваннями.
є) контролювати явку учня на зайняття та забезпечити відпрацювання учнем всіх зайнять на яких учень був відсутній.
4.2.Права та обов'язки Замовника у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.2.
4.2.1. Замовник має право.
а) Отримувати консультації у Виконавця з питань навчання.
б) Вносити пропозиції по покращенню роботи Виконавця.
в) Вимагати від виконавця належного виконання зобов'язань.
г) У випадку розформування групи замовника, склад якої зменшився до 4 чоловік, Замовник має право обрати один з запропонованих Виконавцем варіантів по зміні групи і розкладу навчання без зміни вартості навчання, або розірвати договір та повернути попередньо сплачені кошти за ненаданні послуги (якщо відбулася попередня оплата наступного рівня).
4.2.2. Замовник зобов’язаний.
а) Вчасно (тобто у відповідності з розкладом) відвідувати всі заняття.
б) Сплатити за послуги Виконавця у встановлений строк, зазначений в п. 5 Договору.
в) Виконувати під час навчання завдання та практичні вправи, запропоновані Виконавцем, а також дотримуватися правил поведінки під час навчання.
г) Попереджати Виконавця, якщо Замовник не може з`явитися на урок(и).
д) У разі пропущення 4х занять за рівень, обрати одну із пропозицій Виконавця:
1) перейти в іншу групу на навчання, починаючи з того матеріалу, на якому зупинились в діючій групі без додаткової оплати;
2) відпрацювати пропущені заняття за додаткову оплату, відповідно до прайсу Виконавця;
3) Розірвати договір та повернути попередньо сплачені кошти за ненаданні послуги, якщо Замовник не може продовжувати навчання.е) Дотримуватися чистоти і порядку в приміщеннях Виконавця. У разі нанесення шкоди обладнанню компенсувати його вартість.
4.3. Права та обов'язки Виконавця у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1
4.3.1. Виконавець має право:
а) Відмовити в наданні послуг за договором у разі заборгованості Замовника перед Виконавцем за надані послуги. Допуск учня до занять відновлюється після погашення Замовником заборгованості перед Виконавцем в повному обсязі, якщо інше не передбачене додатками до договору.
б) Припинити надання послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання послуг здійснюється після повного усунення порушень умов Договору.
в) У будь-який момент відмовити Замовнику у надані послуг визначених у п. 2.1.1 цього Договору, якщо його поведінка під час занять заважає викладачу належно виконувати свої обов'язки, а слухачам ефективно сприймати інформацію. В даному випадку грошові кошти, які були оплачені Замовником за поточний навчальний місяць не повертаються.
г) У разі несплати Замовником послуг відповідно до умов даного договору протягом 14 (чотирнадцяти) днів після початку будь-якого навчального місяця розірвати Договір.
д) Змінювати час або дні занять з попереднім оповіщенням Замовника про такі зміни.
е) Відсторонити від конкретного зайняття учня у випадку наявних симптомів захворювання учня вірусними та\або інфекційними захворюваннями до моменту одужання.
4.3.2. Виконавець зобов'язаний:
а) Провести тестування учня перед початком надання Послуг. На підставі проведеного тестування повідомити Замовнику рівень володіння англійською мовою учнем та після підписання договору надати Замовнику розклад занять та інше, що необхідне для отримання послуг відповідно до п. 2.1.1
б) Своєчасно, згідно з розкладом та програмою, проводити заняття з учнем.
4.4. Права та обов'язки Виконавця у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.2.
4.4.1. Виконавець має право:
а) Вносити зміни в розклад занять після погодження з Замовником.
б) Вимагати від замовника виконання домашніх завдань і практичних вправ у відповідності з вимогами відповідного рівня, що проходиться, а також дотримання правил поведінки під час навчання (”Правила студента”).
г) Не допустити Замовника до наступного рівня навчання за умови відсутності оплати, або неповної оплати рівня, якщо інше не обумовлено окремими додатками до договору.
д) Розформувати групу, в якій навчається замовник, якщо по закінченню рівня кількість студентів в групі зменшилась до 4 чоловік. При цьому Виконавець повинен надати на вибір Замовнику варіанти по зміні групи відповідно до його навчального рівня або повернути попередньо сплачені кошти за ненадані послуги (якщо відбулася попередня оплата наступного рівня).
4.4.2. Виконавець зобов’язаний:
а) Забезпечити якісне та усестороннє навчання у відповідності з матеріалами курсу відповідно до рівня, що проходиться.
б) Забезпечити навчання згідно узгодженого розкладу, що вказаний в заяві Замовника на зарахування його на курс.
в) Забезпечити замовника на час проведення занять необхідними матеріалами, посібниками, обладнанням для проведення занять.
д). Домовитися з Замовником про перездачу екзамену до початку старту наступного рівня за умови самостійної підготовки Замовника до перездачі.
е) Відпрацювати з Замовником до закінчення поточного рівня і здачі екзамену пропущені з поважних причин заняття, а саме в разі хвороби Замовника, смерті близьких чи родичів, в разі робочого відрядження, про яке Замовник попередив Виконавця заздалегідь.
У відпрацюванні пропущених з інших причин занять Виконавець має право відмовити Замовнику, але при цьому Виконавець має забезпечити Замовника матеріалами для самостійного відпрацювання.
5. Вартість навчання та порядок оплати
5.1. Вартість навчання та порядок оплати у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.1.1.
5.1.1 Вартість послуг за конкретний період навчання зазначаються у відповідній заяві про зарахування на курс.
5.1.2. Виконавець має право змінювати вартість послуги, але не частіше одного разу на рік, та не більш ніж на 15% від вартості, яка вказана в заяві Замовника. В разі зміни ціни на курс буде підписана додаткова заява про зарахування учня на курс.
5.1.3. Плата за послуги здійснюється щомісячно до 1 числа поточного місяця, в повному обсязі за весь місяць. Замовник має право сплатити вартість послуг на кілька місяців наперед.
5.1.4. У разі несплати Замовником за послуги протягом 14 (чотирнадцяти) днів після початку місяця Договір розривається автоматично без будь якого повідомлення Замовника.
5.1.5. Середньомісячна кількість занять складає 12 уроків. Перерахунок суми оплати за навчальний місяць у випадках, передбачених даним договором, проводиться шляхом ділення повної вартості послуг (п.5.1.) без врахування діючих знижок на середньомісячну кількість занять і множення на фактичну кількість занять.
5.1.6. Замовник розуміє та погоджується з тим, що заняття, пропущенні учнем без поважних причин, додатково не відпрацьовуються і за такі заняття кошти Замовнику не повертаються (підпункт Г, пункту 4.1.1, підпункт Г, Д пункту 4.1.2).
5.1.8. Підручники, необхідні за навчальною програмою Виконавця, та різні додаткові платні послуги оплачуються Замовником окремо згідно з цін, встановлених Виконавцем.
5.1.9. Якщо розпочатий навчальний місяць був пройдений учнем від 1-го до 6-ти занять включно і далі Замовник бажає розірвати договір, Замовнику повертається 50% від договірної ціни з урахуванням наданих при оплаті знижок за навчальний місяць, а 50% утримуються Виконавцем. При проходженні учнем 7-ми і більше занять рівня утримується повна вартість рівня. Кошти, сплачені замовником за місяці наперед, що не були розпочаті, повертаються йому в повному обсязі.
5.1.10. Якщо учень пропустив 6 занять чи більше підряд, то Виконавець, на підставі письмової заяви Замовника проводить перерахунок вартості ненаданих послуг до 50 відсотків вартості послуг. Замовних зобов’язаний зазначити у заяві про проведення перерахунку наступну інформацію: дати відсутності учня, розклад зайнять учня, причину відсутності. До заяви додається копія довідки з медичної установи. Виконавець зобов’язаний провести перерахунок вартості послуг протягом 10 календарних днів з моменту отримання заяви. Після проведення перерахунку Виконавець повідомляє Замовнику точну суму повернення, яка автоматично зараховується в рахунок оплати на наступний місяць навчання.
5.1.11. Період навчання має зимові канікули за графіком, що затверджує міністерство освіти України для ЗОШ міста. Повернення коштів та зменшення оплати в зв’язку з зимовими канікулами не здійснюється. Пропущені в зв’язку з зимовими канікулами зайняття переносяться в повному обсязі на першу половину червня відповідного року. Канікул навесні та восени немає.
5.2. Вартість навчання та порядок оплати у випадку надання послуг зазначених п. п. 2.2.
5.2.1 Вартість послуг за конкретний рівень навчання зазначаються у відповідній заяві про зарахування.
5.2.2 Якщо Замовник по закінченню певного рівня за власним бажанням тимчасово призупиняє навчання, то він повинен написати “Заяву-зобов`язання” до даного Договору з вказанням чітких строків повернення до навчання, що погоджені з Виконавцем, але не більше ніж на 2 календарних місяці з дати здачі Замовником екзамену. Якщо Замовник відмовляється оформити “Заяву-зобов`язання” або порушує прописані в “Заяві-зобов`язанні” строки і не приступає до навчання вчасно, Договір розривається.
Для відновлення навчання Замовник повинен укласти з Виконавцем новий договір за ціною і на умовах, що будуть діяти на момент укладання нового договору та пройти вступний тест .
5.2.3. Якщо розпочатий рівень був пройдений Замовником від 1-го до 8-ми занять включно і далі Замовник бажає розірвати договір, йому повертається 50% від договірної ціни з урахуванням наданих при оплаті знижок за розпочатий рівень, а 50% утримуються Виконавцем. При проходженні 9-ти і більше занять рівня утримується повна вартість рівня.
Якщо Замовник проходив рівень повторно відповідно до п.п.2.2.4. за пільговою вартістю, то при припиненні навчання на будь-якому занятті рівня сплачені за цей рівень кошти не перераховуються і утримуються на користь Виконавця в повному обсязі.
5.2.4. Кошти, сплачені замовником за рівні, що не були розпочаті, повертаються йому в повному обсязі.
5.2.5. Зарахування Замовника на навчання відбувається по факту внесення ним оплати, Якщо Замовнику згідно договору визначено групу, але він не сплатив за навчання до дня першого заняття і порушив п. 5.3. і 5.4. Договору, тоді Замовник не допускається до занять. Після внесення повної вартості курсу Замовник допускається до занять без відробіток пропущених через несплату занять, але Виконавець надає Замовнику матеріали для самостійного опрацювання.
5.2.6. Оплата здійснюється в повному обсязі до проведення першого заняття на відповідному рівні навчання.
5.3. Оплата здійснюється в гривнях по безготівковому розрахунку, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
5.4. У випадку безготівкової оплати вартості послуг, датою оплати вартості послуг вважається дата фактичного зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
6. Відповідальність сторін
6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
6.2. У випадку несвоєчасної оплати Замовник сплачує на користь Виконавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла під час прострочення.6.3. Замовник несе повну відповідальність за повне або часткове пошкодження майна Виконавця.
7. Порядок зміни і розірвання Договору
7.1. Підставою для розірвання договору являється:
а) взаємна згода Сторін;
б) дострокове розірвання Договору за ініціативою Замовника або Виконавця.
7.2. Виконавець має право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку і відрахувати учня при невиконанні або при порушенні зобов'язань по Договору Замовником;
7.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку:
а) невиконання Виконавцем прийнятих на себе зобов'язань;
б) за власним бажанням.
7.4. У випадку дострокового розірвання договору всі суми грошових коштів, раніше сплачених Замовником Виконавцю і на які були надані Послуги Замовнику не повертаються. Сплачені Замовником кошти можуть бути повернуті Замовнику в повному обсязі тільки при розірванні Договору до початку надання Послуг.
8. Порядок вирішення спорів
8.1. Спори і розбіжності, котрі можуть виникнути при виконанні Договору, будуть по можливості вирішуватися шляхом переговорів між Сторонами. Якщо сторони не можуть досягти згоди шляхом переговорів, то спірне питання передається на розгляд до суду.
9. Термін дії Договору
Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до завершення періодів навчання зазначених у заявах про зарахування.
10. Заключні положення
10.1. Права і обов'язки учасників навчального процесу регулюються правилами поведінки під час навчання (Правила студента). Правила студента знаходяться в додатку №1 до Договору.
10.2. Всі відносини Замовника і Виконавця регулюються даним Договором і діючим цивільним Законодавством.
10.3. Виконавець є платником єдиного податку.
10.4. Сторони надають один одному згоду, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року №2297-VI, на обробку своїх персональних даних з метою реалізації господарських та цивільних стосунків, які регулюються господарським та цивільним законодавством України.
10.6. Під час підписання заяви про зарахування Замовник передає Виконавцю копії наступних документів, завірених власним підписом: 1) паспорт 2) облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків
10.7. При зміні банківських реквізитів, юридичної або фактичної адреси кожної зі Сторін, сторона, у якої відбулися відповідні зміни, зобов'язана письмово повідомити іншу сторону.